Hizmet Politikası

1. İşveren İhtiyaçlarını Zamanında Ve İstenilen Şekilde Karşılamak.

2. Hızlı Ve Doğru Şekilde Ve Tek Seferde Hizmet Üretmek.

3. Kalite Bilincini Tüm Şirket Çalışanlarına Yaymak.

4. İşvereni Verdiğimiz Hizmetler Konusunda Detaylı Olarak Bilgilendirmek.

5. Her Zaman Güvenilir Bir Firma Olmak, Çevresel Kirliliği Önlemek.

6. İşverenle İlgili Fizibilite Ve Maliyetleri Minimum Düzeyde Tutmak Ve Kâr Marjını Yükseltmek.

7. Hizmetlerimizin Garanti Şartlarını İşvereni Zor Durumda Bırakmadan Yerine Getirmek.

8. Mevcut Durumumuzu Korumakla Yetinmeyip Her Konuda Sürekli İyileşmeyi Temel Felsemeiz Olarak Belirlemek.

9. İşverenlerin Şikayetlerine Bir An Önce Çözüm Getirmek Ve Önleyici Faaliyetlerde Bulunarak Tekrarını Engellemek.